sobota, sierpnia 24, 2019

Na początek...


Możliwe że trafiliście tutaj przez przypadek lub przez zwykłą ludzką ciekawość. Nieważny jaki powód, cieszę się, że jesteście! Jak głupio wyglądałabym gdybym pisała sama do siebie :) Także jeśli wciąż jesteś ze mną, daj znać w komentarzu!

Pierwszy wpis zawsze najtrudniej zacząć... Myślę, że nie pozostanę indywiduum jeśli zacznę od tego kim jestem oraz po co to wszystko. 

Nazywam się Wioletta Ginter, dla znajomych po prostu Wiola :) 


Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Studiów Edukacyjnych. Krótko mówiąc jestem typowym belfrem  :) Bliska jest mi przede wszystkim pedagogika specjalna, edukacja elementarna, terapia pedagogiczna i diagnoza pedagogiczna. Jednym z moich bliższych naukowych zainteresowań jest seksualność człowieka i edukacja seksualna.

Aktualnie pracuję w szkole podstawowej jako pedagog specjalny. Prowadzę zajęcia rewalidacyjne oraz wspomagam w nauce chłopca z zespołem Aspergera. Ponadto mam doświadczenie w pracy w przedszkolu, w szczególności z najmłodszymi trzylatkami :)
Tak mniej zawodowo uwielbiam podróżować. Bywałam w różnych miejscach, na krócej i na dłużej...  Zaraz po studiach przez rok mieszkałam w Węgrzech, w mieście Kecskemet, gdzie pracowałam w Domu Kultury. Głównie zajmowałam się nauczaniem języka polskiego i angielskiego, zarówno w pobliskiej szkole podstawowej, jak i w samym Centrum.

Jako typowy belfer, czytam, a raczej połykam książki. Głównie kryminały, ale zdarzają się i książki fantastyczne oraz te typowo naukowe. Oprócz tego oglądam seriale, wręcz nałogowo – czytaj uzależniona od Netflixa i HBO (i nie tylko!). Uwielbiam kulturę hiszpańską i język hiszpański, choć mam pewne trudności z jego przyswojeniem :D 


Blog powstał z myślą o wzajemnym inspirowaniu się. Życie nauczyciela jest trudne (dobra, dobra... spokojnie nie będę narzekała), bo często brakuje nam pomysłów, co zrobić, jak zrobić... Przecież rok w rok to samo, ile można? Znajdziecie tutaj małą porcję scenariuszy zajęć, zabaw, inspiracje prac plastycznych i technicznych, pomocy dydaktycznych, itp...
Ponadto uczmy się wzajemnie od siebie, dzielmy się wiedzą, sposobami na prowadzenie zajęć czy też zwyczajnie doświadczeniem i historiami z pokoju nauczycielskiego.  
Stwórzmy sieć, poznajmy się i wspierajmy w naszej codziennej pracy :)
Drogi Rodzicu, jeśli Ty również tutaj trafiłeś na pewno znajdziesz coś dla siebie. Począwszy od wiedzy co robić ze swoim maluchem w domu, aby wspomóc jego rozwój, skończywszy na wiedzy która może pomóc Ci w jego wychowaniu. Zostań i dziel się z nami- nauczycielami swoją wiedzą i spostrzeżeniami :). 

Mam nadzieję, że zostaniesz ze mną na dłużej i że się wzajemnie zainspirujemy w tej edukacyjnej przygodzie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © bluefingersbywiola , Blogger