sobota, kwietnia 25, 2020

Polska- karty pracy (do pobrania) i prezentacja

W związku ze zbliżającymi się obchodami majowymi dzielę się z Wami kartami pracy, które przygotowałam w ramach zajęć rewalidacyjnych o Polsce. 




Jednak zanim o kartach pracy, zachęcam Was do subskrybowania mojego kanału na YOUTUBE , gdzie również zamieszczam różne prezentacje, eksperymenty, inspiracje dla rodziców i nauczycieli, a także słuchowiska dla dzieci :)


Zapraszam Was do obejrzenia filmu, który stworzyłam na temat Polski: 



Jednocześnie zachęcam Was do wzięcia udziału w zabawie wraz z uczniami, przedszkolakami. Dzielcie się rysunkami, pracami plastycznymi, technicznymi pod hasłem: "Narysuj co Cię w Polsce zachwyca". Stwórzmy wielką galerię prac o naszej pięknej ojczyźnie :) Prace możecie przesyłać na Facebooku lub na maila: bluefingers.blog@gmail.com . Przesłane prace będzie można obejrzeć na mojej stronie facebookowej :) 

Karty pracy

 1. Puzzle- do wycinania i układania :) Z wizerunkami polskich miast, krajobrazu i godło narodowe. Poniżej foto. Do pobrania na samym końcu wpisu :)











2. Karty pracy o Polsce -  pierwsza karty pracy nadaje się do klas 1 i 2. Druga karta dla klas 2-3- powtórka przymiotników. 
Trzecia karta jest odpowiednia dla sześciolatków i klas 1.


1. Święta majowe. 


2. Przymiotniki- Polska



3. Symbole narodowe.

3. Krzyżówka z hasłami o Polsce :) Dla klas 2-3. 



3. Wykreślanka- poszukiwanie wyrazów - dla klas 1-3, ewentualnie czytający już przedszkolak :)


4. Labirynt.


5. Dodatkowo w linku do pobrania znajdują się 2 karty pracy- rysowanki "Polska moja ojczyzna". Jedna nadaje się dla klas 1-3 rysunek wraz z krótkim opisem. Druga dla przedszkolaków z samym rysunkiem :)

Mam nadzieję, że karty są dla Was przydatne. :)


LINK DO POBRANIA KART PRACY: KARTY PRACY

1 komentarz:

  1. Super materiały i prezentacja. Dziękuję ������ Laura

    OdpowiedzUsuń

Copyright © bluefingersbywiola , Blogger