poniedziałek, lutego 12, 2024

Pomysł na odkrywanie samego siebie dla dzieci- "Moja książka o mnie"

Jestem zachwycona publikacją Marion'a Denchars'a i Wydawnictwo Kropka Moja książka o mnie! Ta kreatywna i interaktywna publikacja to doskonały sposób na rozwijanie ważnych umiejętności i świadomości u dzieci w sposób zabawny i edukacyjny.



Moja książka o mnie to nie tylko zbiór zadań i aktywności, ale przede wszystkim podręcznik do odkrywania własnej tożsamości, emocji i zainteresowań. Dzięki różnorodnym ćwiczeniom, rysunkom, zagadkom i miejscom na wklejanie zdjęć dziecko może eksplorować swoje uczucia, marzenia, pasje i doświadczenia.



Wartość edukacyjna tej książki jest ogromna. Poprzez wykonywanie zadań zawartych w Mojej książce o mnie, dzieci rozwijają nie tylko swoją kreatywność i zdolności manualne, ale także umiejętności komunikacji, samoświadomości, empatii oraz radzenia sobie ze stresem. Dodatkowo, praca nad książką może być świetną okazją do budowania więzi emocjonalnych między dzieckiem a rodzicem, ponieważ niektóre zadania zachęcają do rozmów i dzielenia się wspomnieniami.



Polecam książkę wszystkim rodzicom, nauczycielom i terapeutom, którzy chcą wspierać wszechstronny rozwój dzieci w ciekawy i angażujący sposób. To nie tylko świetna zabawa, ale również wartościowa lekcja odkrywania samego siebie!



Podstawowe informacje

Tytuł: Moja książka o mnie

Autor: Marion Denchars

Wydawnictwo Kropka

Wiek: 6+ 

Cena okładkowa: 39,90 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © bluefingersbywiola , Blogger